صفحه اصلی > مولکولارسیو 4A : خرید مولکولارسیو ۴A ارزان قیمت

خرید مولکولارسیو ۴A ارزان قیمت

مولکولارسیو ۴A یکی از پرفروش ترین محصولات مجموعه ی بازرگانی مفید می باشد. بنابر کاربرد بالای این ماده در صنایع و میزان تقاضای این ماده، هم چنین کیفیت بالایی که ما از این محصول به مشتری ارائه می دهیم؛ سبب شده تا معتبر ترین مرکز فروش مولکولارسیو۴A شناخته شویم. برای رفاه حال مصرف کنندگان، امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری برای شما فراهم شده است. برای ثبت سفارش کافیست با ما تماس بگیرید یا اطلاعات خود را از طریق فرم موجود در سایت برای ما ارسال کنید.

قیمت مولکولارسیو ۴A در این مجموعه، ارزان تر از مراکز دیگر می باشد. مجموعه ی مفید مرکز پخش مستقیم مولکولارسیو۴A می باشد.

آشنایی با مولکولارسیو ۴ انگسترومی

قبل از این که با مولکولارسیو ۴ آنگسترومی اشنا شویم؛ بهتر است ابتدا در مورد مولکولارسیو ها اطلاعاتی داشته باشیم. مولکولارسیو ها را می توان نوعی زئولیت مصنوعی یا در واقع همان زئولیت نوع A به حساب آورد. مولکولارسیو ها انواع مختلفی دارند، و این تقسیم بندی بر اساس اندازه حفره های آن ها صورت می گیرد. این مواد به واسطه داشتن ساختار متخلخل گونه و هم چنین یکسری خصوصیات فیزیکی و شیمیایی، کاربردهای زیادی دارند. کاربرد هر کدام متفاوت است چرا که اندازه حفره های هرکدام متفاوت می باشد. عمده مصرف مولکولارسیو ها در صنایع، یک ماده به عنوان جاذب می باشد.

اندازه ی حفره مولکولارسیو ها از ۳ تا ۱۰ انگستروم است. مولکولارسیو ۳A دارای حفره هایی به اندازه ۳ انگستروم بوده و می تواند مولکول هایی که شعاع بحرانی انها کمتر از ۳ می باشد، را جذب کند. هم چنین مولکولارسیو ۴A هم می تواند مولکول هایی که اندازه آنها ۴ آنگستروم و یا کمتر است را جذب کند. پس با این حساب، مولکولارسیو ۴A توانایی جذب مولکول هایی که مولکولارسیو ۳ آنگسترومی جذب می کند را، دارد.

مولکولارسیو ۴ آنگسترومی به تنهایی دارای گرید های مختلف می باشد. این ماده را می توان در سایز های مختلف و هم چنین اشکال مختلفی خریداری کرد. مولکولارسیو ۴A به صورت کروی، استوانه ای و …. قابل تامین می باشد.

این ماده از آلومینوسیلیکات سه بعدی تشکیل شده و دارای حفره های منظم و متخلخل گونه است. قدرت جذب بالایی دارد و از آن می توان برای جداسازی استفاده کرد. کاربرد های مولکولارسیو ۴A در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بالا است؛ در ادامه این کاربردها را مشخص می کنیم.

غربال مولکولی، مولکولارسیو 3a، 4a،13x درایر جذبی

کاربرد مولکولارسیو ۴A و محصولات مختلف آن

در ابتدا، گرید های مختلفی از مولکولارسیو۴A را بیان می کنیم.

GSorb-410 و GSorb-420 و GSorb-440 سه نمونه از گرید های مولکولارسیو ۴A می باشند. هر کدام از این ها کاربرد های متنوعی دارند و دارای یکسری ویژگی های شیمیایی و فیزیکی خاص می باشند. مثلا نمونه GSorb-410 نمونه ی رایجی از مولکولارسیو ۴A است. و در میان این سه نمونه مولکولارسیو ۴A گرید GSorb-440 سرعت جذب بالاتر وهم چنین ظرفیت بالاتری دارد.

کاربرد کلی مولکولارسیو ها جاذب رطوبت، نم زدایی و حذف رطوبت و ناخالصی ها می باشد. از این ماده در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و سیستم تهویه به کار می رود.

جداسازی آلاینده هایی مانند گوگرد، نیتروژن و کربن دی اکسید

جذب ناخالصی ها

احیا گاز طبیعی و میعانات گازی

جذب رطوبت فیلتر هوا

استفاده در دستگاه تنفسی غواصان و آتش نشان ها

قابلیت جداسازی مولکول ها

نم زدایی و جداسازی هیدروکربن، متانول، آمونیاک، گازهای اتمسفریک، و هیدروکربن ها را از گاز

جذب آب از مایعات آلی و گاز هایی مانند بوتان و پروپان و …

سیستم عایق گازی

خشک کن استاتیک برای سیستم تبرید

بسته بندی دارو

اجزای الکترونیکی

استفاده برای جلوگیری از فاسد شدن مواد

جاذب ها | دیباج صنعت پاسارگاد

پخش کننده مولکولارسیو ۴A در ایران

مولکولارسیو ۴A در بسته بندی های مختلف و وزن دلخواه قابل سفارش می باشد. این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کننده می رسد و قیمت مناسبی دارد. مراکز پخش زیادی وجود دارند که می توانید محصول مورد نیاز خود را از آن ها خریداری کنید. اما کیفیت و قیمت مولکولارسیو ۴a را به عنوان مهم ترین عامل برای خرید در نظر بگیرید.

مزایای خرید مولکولارسیو ۴a از مجموعه ی ما:

قیمت مناسب محصول

کیفیت و کارایی بالا

سفارش غیر حضوری

تحویل فوری

ارسال به سراسر کشور

عرضه مولکولارسیو ۴A اروپایی

این ماده را می توانید در گرید های مختلف و هم چنین کیفیت های مختلف به مجموعه ی ما سفارش دهید. مولکولارسیو ۴A ماده ایست که استفاده از آن در صنایع زیادی رایج می باشد. صنایع برای تامین مولکولارسیو ۴A مورد نیاز خود در هر وزنی می توانند با ما همکاری داشته باشند.

هم چنین این محصول در برندهای مختلف قابل سفارش می باشد. از هرجای ایران که باشید می توانید سفارش خود را در مجموعه ی ما ثبت کرده و در مقصد مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

پست های مرتبط

خرید و قیمت مولکولارسیو ۴A وارداتی

مولکولارسیو۴A یکی از پرکاربردترین ماده در صنعت می باشد. این محصول را…

4 آگوست 2022

فروش مولکولارسیو ۴a در سایز های مختلف

فروش مولکولارسیو ۴a در سایزهای مختلف در اکثر مراکز فروش اینترنتی نیز…

4 آگوست 2022

شرکت عرضه مولکولارسیو تیپ 4A

مولکولارسیو تیپ 4A محصولی است که دارای ساختار آلومینو سیلیکات سه بعدی می باشد، این محصول یک غربال مولکولی است که از یک سری حفره و شبکه تشکیل شده است. این محصول

10 آگوست 2021

دیدگاهتان را بنویسید