مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کاربرد های تخصصی زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

کلینوپتیلولیتاثرات کودهی بیش از حد به خاک کشاورزینحوه تصفیه آب های زیرزمینی توسط زئولیت کلینوپتیلولیتاستفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت ۹۸% در مصارف کشاورزیکلینوپتیلولیتکاربرد سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در بستر دام ها و گاوداریاز زئولیت در صنعت پرورش ماهی چه استفاده ای می شود؟خرید زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی و صادرات آن

 

زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی در صنایع مختلفی کاربرد های تخصصی دارد و از آن برای رفع بسیاری از مشکلات استفاده می شود. در ادامه چند نمونه از کاربرد های مهم این نوع ماده معدنی را نام خواهیم برد.

  1. جایگزینی زئولیت کلینوپتیلولیت در تصفیه خانه های آب به جای سلیس
  2. بهره گرفتن از سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در تصفیه خانه فاضلاب های فیلتر شنی
  3. کاربرد سنگ زئولیت در تصفیه کردن آب های کشاورزی
  4. حاصلخیزی خاک کشاورزی با استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت
  5. استفاده از زئولیت برای بهتر شدن کیفیت غذای طیور و مرغداری
  6. کاربردی بودن زئولیت کلینوپتیلولیت در بستر دامداری و گاوداری ها
  7. در تصفیه آب استخر های پرورش ماهی از زئولیت کلینوپتیلولیت استفاده می شود
  8. برای تولید کاشی و سرامیک
  9. در تولید کود ورمی کمپوست
  10. در تولید انواع کود پلیت مرغی ارگانیک

کلینوپتیلولیت

اثرات کودهی بیش از حد به خاک کشاورزی

وقتی به صورت مداوم به خاک کشاورزی کود داده شود. این موضوع نه تنها برای خاک مفید نیست بلکه مضر هم هست. چرا که با کوددهی بیش از حد به خاک کشاورزی، مقدار زیادی نیتریت، اوره، آمونیاک خشک، مایع و فسفات آمونیوم تجمع پیدا می کنند. که همه این ها باعث آسیب رسیدن به خاک و گیاه خواهد شد. با تجمع و در نهایت رقیق شدن آمونیوم شرایط برای تبدیل شدن نیتریت به نیترات فراهم می شود. و بدین ترتیب خاک به طور کامل اسیدی می شود.

نحوه تصفیه آب های زیرزمینی توسط زئولیت کلینوپتیلولیت

همه ما میدانیم که در گذر زمان مقدار زیادی از مواد آلوده کننده وارد آب های زیر زمینی می شود. و آب های زیر زمینی معمولا منبع تامین آب کشاورزی و محصولات کشاورزی است. با آلوده بودن این آب ها آلودگی خیلی سریع به چرخه غذایی راه پیدا می کند. یکی از مواد آلوده کننده آب های زیر زمینی نیترات است در صورتی که گیاه توسط آب های حاوی نیترات آبیاری شود و به این مواد  آلوده دچار گردد. گیاهان توسط انسان ها و یا حیوانات مصرف می شود و تاثیرات آن روی سلامت انسان و دام و حتی مزارع خیلی زود نمایان می شود.

این موضوع هم با استفاده از زئولیت قابل حل است و می توان آب های زیر زمینی را قبل از استفاده به صورت کامل تصفیه کرد. تا از ورود موارد سمی و آلوده به چرخه غذایی انسان و حیوان جلوگیری کرد.

استفاده از زئولیت کلینوپتیلولیت ۹۸% در مصارف کشاورزی

کلینوپتیلولیت

خاک هم ممکن از براثر اتفاقات بسیار دچار فرسایش شود و از چرخه کشاوری کنار برود. از جمله دلایلی که ممکن است خاک را با فرسایش رو به رو کند شوری خاک به خاطر خشکسالی است. زئولیت برای این مشکل هم راهکاری ارئه کرده است. بدین صورت که زئولیت کاتیون های موجود در خاک را تعویض می کند و در واقع خاک را به نوعی اصلاح می کند. بدین ترتیب باعث زنده شدن مجدد خاک می شود. سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت قابل ترکیب شدن با خاک کشاورزی می باشد. که شما می توانید برای سفارش این محصول با دفتر فروش ما ارتباط بگیرید.

کاربرد سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت در بستر دام ها و گاوداری

بد نیست بدانید که گاوها یکی از عامل های مهم و تاثیر گذار روی افزایش دمای کره زمین، آلودگی هوا و همچنین کاهش آب در جهان هستند. میزان دی اکسید کربنی که یک گاو از زمان تولد تا زمان مرگ تولید می کند چیزی در حدود ۳۵ کیلوگرم است. با استفاده از زئولیت می توان این مشکلات را رفع کرد.

بسیاری از بیماری های گاوی از طریق خوراک، آب آلوده، تنفس و بستر آلوده به وجود می آید. که به راحتی می توان با استفاده از سنگ زئولیت در بستر محیط نگهداری از دام این مشکلات را رفع کرد. و یا حتی با کارواش کردن دام ها به وسیله گاز ازن و یا فیلتراسیون فاضلاب با سنگ زئولیت معدنی محیطی بهداشتی را فراهم کرد. تا گوشت و شیر به دست آمده از گاو دچار هیچ گونه آلودگی نشده باشد و بتوانیم با خیال راحت از آن ها استفاده کنیم.

از زئولیت در صنعت پرورش ماهی چه استفاده ای می شود؟

خب شاید سوال شما هم این باشد که چه ضرورتی وجود دارد که از زئولیت در استخر پرورش ماهی استفاده کنیم. باید بگوییم که یکی از بزرگتر مشکلات پرورش ماهی این است کخ اگر یک بچه ماهی به ویروس مبتلا باشد و آن را به محیط استخر انتقال دهند، نه تنها استخر پرورش ماهی را آلوده می کند بلکه این موضوع با حرکت آب به سمت چاه و یا رودخانه به محیط های دورتر هم منتقل خواهد شد.

از کاربرد های زئولیت در بستر رودخانه های پرورش ماهی این است که، باعث حذف شدن میکروب و پیشگیری از انتقال ویروس و سایر آلودگی ها به محیط استخر خواهد شد. زئولیت این آلودگی ها را به خود جذب می کند و آن ها را از بین می برد. بدین ترتیب با استفاده از زئولیت باعث پیشگیری و درمان سرایت بیماری و همچنین رفع آلودگی محیط خواهید شد. نتیجه این ها می شود داشتن ماهی های سالم و همچنین از تلفات احتمالی هم جلوگیری شده است.

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی و صادرات آن

پودر کلینوپتیلولیت

جهت هماهنگی سفارش و همچنین گرفتن مشاوره در زمینه خرید هر مدل محصولی در هر سایزی با شماره تماس های موجود در سایت ارتباط بگیرید. همچنین برای خرید عمده و صادرات زئولیت لطفا با دفتر فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ما با ارائه با کیفیت ترین محصولات آماده همکاری با هر ارگان و تاجران عزیز هستیم. ارسال زئولیت به سراسر کشور و حتی دنیا از طریق مجموعه ما امکان پذیر است. فروش تخصصی انواع زئولیت فله با سرویس دهی عالی را از ما بخواهید.

مجموعه ما با هدف جلب اعتماد شما سعی بر این دارد که هر گونه خدمات را با کیفتی عالی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

خرید زئولیت کلینوپتیلولیت ایرانی با نازل ترین قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه، با ما تماس بگیرید. ارسال بار در اسرع وقت به سراسر دنیا امکان پذیر است.

کشور ما با در اختیار داشتن پتانسیل صادرات زئولیت طبیعی و مصنوعی به سراسر دنیا یکی از کشور های تامین کننده این محصول می باشد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید