مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پخش زئولیت معدنی طبیعی ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع زئولیت طبیعی ایرانی را بشناسیدفروشنده زئولیت معدنی طبیعی در ایران

زئولیت یا مولکولارسیو نوعی ماده بلورین از خانواده مواد معدنی سیلیکونی است که معمولا به شکل دانه های کروی بوده و چینی آن ها در کنار هم مانند یک ساختار چند وجهی منظم است. پخش زئولیت طبیعی ایرانی به دلیل میزان تقاضا هایی که در بازار های مختلف برای آن وجود دارد، بسیار افزایش یافته است و معمولا برلی پخش آن از بسته بندی های بزرگ و عمده استفاده می گردد.

پخش زئولیت معدنی طبیعی ایرانی

انواع زئولیت طبیعی ایرانی را بشناسید

انواع زئولیت طبیعی ایرانی را بشناسید ایران یکی از بزرگ ترین منابع طبیعی انواع زئولیت معدنی است که به طور عمده زئولیت های کشور از جمله موارد نادر و کمیاب مولکولارسیو به نظر می آیند که به شرح زیر است؛

  1. یکی از انواع مهم و البته کمیاب زئولیت های معدنی ایرانی، زئولیت ناترولیت است که برای اولین در جنوب شهر تهران مشاهده شده و حدود سی کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد، از این نوع زئولیت به طور عمده برای از بین بردن سولفید های مواد نفتی استفاده می کنند.
  2. زئولیت استلرات  نیز از جمله مولکولارسیو های طبیعی ایران است که به طور عمده در منطقه ای به نام طالقان دیده شده است و به نظر می رسد که همراه با این نوع زئولیت، نوع دیگری از آن به نام امیسایت نیز از این منطقه استخراج شد.
  3. در این منطقه ای به نام قلعه خرگوشی وجود دارد که نزدیک نوعی مرداب به نام مرداب گاو خونی قرار داشته و بررسی هایی که در آن انجام شد، نشان داد که زئولیت لامونتایت در این منطقه وجود دارد و از این نوع زئولیت در جذب رطوبت به ویژه برای گاز ها استفاده می شود.
  4. زئولیت های اسکولاسایت از جمله نمونه های درشت بوده که در منطقه کرکس دیده شده و در زمین های کشاورزی از آن ها می توان برای ایجاد تخلخل استفاده کرد.
  5. در سمنان به دلیل وجود آبگرم های فراوان جست و جو هایی جهت کشف زئولیت صورت گرفت که در نتیجه با مدارک به دست آمده از پرتو گرافی و بررسی آن ها، زئولیت کلینوپتیلولایت کشف و استخراج گردید که کاربرد های بسیار متنوعی در صنعت و کشاورزی دارد.

فروشنده زئولیت معدنی طبیعی در ایران

فروشنده زئولیت معدنی طبیعی در ایران فروشنده زئولیت معدنی طبیعی در ایران انواع مختلفی از این نوع مواد معدنی و پر کاربرد را به صورت بسته بندی های وکیوم در بازار ها به فروش می رساند.

وکیوم کردن بسته بندی های زئولیت از نفوذ رطوبت به دلیل ایجاد خلا جلوگیری می کند و به این ترتیب محصول کاملا سالم به دست مشتری می رسد.

از طرفی متقاضیان عزیز می توانند میزان خرید را هم به صورت جزئی و هم به صورت کلی ثبت کنند  و حدود سه الی هفت روز کاری محصول به دست مشتری می رسد.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید