مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

وارد کننده بزرگ زئولیت سنتزی آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید...

زئولیت سنتزی چه کاربردی دارد؟فروش زئولیت سنتزی آمریکا به قیمت عمده

زئولیت سنتزی آمریکا در بازار دارای تنوع بسیار است که از نظر عوامل متعددی با همدیگر تفاوت دارند. با توجه به کارایی گسترده ای که محصولات مورد نظر دارند شرکت های پخش زيادی هستند که در زمینه فروش فعالیت می کنند و نياز ها را در شهر های مختلف بر طرف می نمایند.

وارد کننده بزرگ زئولیت سنتزی آمریکا

زئولیت سنتزی چه کاربردی دارد؟

زئولیت سنتزی چه کاربردی دارد؟ زئولیت ها مواد معدنی ریز متخلخل ، آلومینوسیلیکات هستند که معمولاً به عنوان جاذب های تجاری استفاده می شوند. تاکنون حدود 40 زئولیت طبیعی و بیش از 200 زئولیت مصنوعی شناسایی شده است. مواد مبتنی بر زئولیت بسیار متنوع هستند و کاربردهای اصلی آنها شامل رزینهای تبادل یونی ، کاربردهای کاتالیزوری در صنعت نفت ، فرآیند جداسازی و به عنوان جاذب آب ، دی اکسید کربن و سولفید هیدروژن است.

زئولیت های مصنوعی ، دسته ای از مواد سیلیکات غیر آلی ، به طور گسترده ای به عنوان کاتالیزور ناهمگن در انواع فرآیندهای کاتالیزوری سنتی و نوظهور استفاده می شوند. اشکال آلومینوسیلیکات این مواد کاملاً شناخته شده است ، بیشتر به دلیل استفاده گسترده آنها در صنایع پتروشیمی به عنوان کاتالیزورهای اسید برونستد ، انتخابی شکل ، نمونه بارز آن ترک خوردگی کاتالیزوری مایع (FCC) روغن خام نفت است. اخیراً زئولیت های مشابهی که دارای سطح بالایی از اسیدیته لوئیس هستند نیز تولید شده اند.

بر خلاف نمونه های اسیدی ، این مواد ، انزوا و همگنی محل فعال را که انتظار می رود از مواد زئولیت انتظار داشته باشد ، به نمایش نمی گذارند.

فروش زئولیت سنتزی آمریکا به قیمت عمده

فروش زئولیت سنتزی آمریکا به قیمت عمده

قیمت زئولیت با وجود خریداران بسیار به طور عمده و با تخفیف اعمال می گردد و علاوه بر فروش در داخل شاهد صادرات شان به بازار های خارجی هستيم.

فروش زئولیت سنتزی از طریق شرکت های پخش مورد توجه فروشگاه داران زيادی قرار می گیرد تا با در نظر گرفتن تنوع محصولات آن ها را خریداری کنند.بازار در ایران چند سالی است که داغ است. در بازار بعضی از شهر های کشور این کالا با مناسب ترین قیمت ها خرید و فروش می گردد. بیشتر فروشگاه ها و نمایندگی های فروش انواع این محصول ها را با قیمت های مناسبی به مشتری های خود می فروشند. 

زئولیت یکی از محصولاتی است که در بازار با درجه کیفی گوناگون و با نرخ های گوناگون به صورت کلی یا در بسته بندی های متنوع به فروش می رسد. در بسیاری از کشور های دنیا این کالا ها به دلیل این که متقاضی زیادی دارند صادرات آن هم به این کشور ها زیاد تر شده است. در بازار داخلی برخی از عمده فروش ها و فروشنده های قدیمی این محصول ها را با مناسب ترین نرخ ها به تمامی مردم جامعه می فروشند.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید