مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیتمطالعه تأثیر زئولیت پودری کلینوپتیلولیت بر بهبود رشد گیاهان در شرایط کم‌آبیخرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

قیمت زئولیت پودری چقدر است؟ قیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده در بازار بسیار متغیر و متفاوت است. هر کدام کیفیت های مختلفی دارند از جمله زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده که بر حسب تناژ خریداری قیمت پایین تری دارد. اصولاً زئولیت قیمت بالایی ندارد. همچنین شرکت های فروش زئولیت معمولاً قیمت‌های متفاوتی را برای محصول خود اعلام می‌کنند. این قیمت هیچ ارتباطی با قیمت جهانی زئولیت ندارد. قیمت خاک زئولیت ( قیمت آنزیمیت) به‌صورت دانه‌بندی با قیمت زئولیت به صورت پودر شده متفاوت است.

قیمت زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیت زئولیت‌ ها درمدل ها و در ساختارهای مختلفی وجود دارند. ماهیت زئولیت‌ ها از روی سیستم نفراتی مشخص می شود که در چارچوب آنها وجود دارد. به طوری که حجم این حفرات مشخص کننده نوع زئولیت خواهد بود. این حفرات توسط منافذی به هم ارتباط دارند و قطر این منافذ نیز نوع زئولیت را تعیین میکند.

زئولیت ها در اثر فرایندهای طبیعی و در اثر فعالیت‌های غیرمستقیم آتش‌فشانی تشکیل شده‌اند. آن‌ها به‌عنوان پاک‌کننده‌های محیط‌زیست نیز شناخته می‌شوند. زیرا می‌توانند آلودگی‌ها و آلومینیوم های موجود در محیط زندگی آبزیان را جذب کرده و اکسیژن مورد نیاز برای آن‌ها را بدهند.

زئولیت ها امروزه در کشور بهره‌برداری زیادی دارند و رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده‌اند. پودر زئولیت در صنایع مختلفی کاربرد دارند و بسیاری از واحدهای صنعتی از این ماده در جهت تامین مواد اولیه و یا بهبود کیفیت مواد نیز از استفاده‌های زیادی می‌کنند. بنابراین جزء ماده‌های بسیار مهمی است که بسیاری از صنایع به آن‌ها وابسته است و نیازهای کشور را توانسته‌است تا حد زیادی رفع کند.

کلینوپتیلولیت زئولیتی طبیعی است و در بین زئولیت های طبیعی بیشترین فراوانی را در پوسته زمین دارد. این زئولیت معمولا به سه شکل موجود است. معمولا اکسید فلزات دیگر نیز همراه با کانی آن موجود است. بیشترین کاربردی که این زئولیت دارد به واسطه قدرت تبادل یونی بالا در صنایع کشاورزی جهت تثبت کننده، بهبود دهنده انواع کود های شیمیایی و تصفیه کننده فلزات سنگین و آلودگی های مختلفی است که آب ها را آلوده میکند.

مطالعه تأثیر زئولیت پودری کلینوپتیلولیت بر بهبود رشد گیاهان در شرایط کم‌آبی

همان‌طور که می‌دانید، کمبود آب یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های رشد گیاهان در بسیاری از مناطق جغرافیایی است. باتوجه‌به این موضوع، استفاده از افزودنی‌های مختلفی برای بهبود شرایط کم‌آبی و افزایش عملکرد گیاهان پیشنهاد می‌شود. یکی از این افزودنی‌ها، زئولیت پودری کلینوپتیلولیت است که ظرفیت جذب آب بالایی دارد و می‌تواند در بهبود شرایط کم‌آبی و افزایش عملکرد گیاهان مؤثر باشد.

در یک مطالعه اخیر، تأثیر زئولیت پودری کلینوپتیلولیت بر رشد گیاهان در شرایط کم‌آبی مورد بررسی قرار گرفت. در این مطالعه، گیاهان گل مریم با استفاده از سه سطح مختلف زئولیت پودری کلینوپتیلولیت (۰، ۲ و ۴ درصد) و دو سطح آبیاری مختلف (کنترل: آبیاری منظم و شرایط کم‌آبی) به کشت درآمدند.

نتایج این مطالعه نشان داد که استفاده از زئولیت پودری کلینوپتیلولیت باعث افزایش رشد گیاهان در هر دو سطح آبیاری شده و کم‌آبی شده است. علاوه بر این، مقدار بذر تولیدی و وزن خشک گلبرگ‌ها و برگ‌های گل مریم نیز در گروه‌هایی که از زئولیت پودری کلینوپتیلولیت استفاده شده بود، بیشتر از گروه کنترل بود.

بنابراین، مطالعات نشان می‌دهد که استفاده از زئولیت پودری کلینوپتیلولیت می‌تواند در بهبود رشد و عملکرد گیاهان در شرایط کم‌آبی مؤثر باشد و به‌عنوان یک افزودنی معدنی برای کشاورزی مورداستفاده قرار گیرد.

خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده برای خرید هر کالایی بهتر است علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، نحوه ارائه خدمات بهتر از سوی فروشنده را نیز مدنظر بگیریم و به تولید کنندگان و فروشندگانی مراجعه کنیم که به آن‌ها اعتماد داریم. و کالای خریداری شده کیفیت خوبی داشته باشد. مجموعه مفید با حذف واسطه توانسته تا حدود زیادی قیمت این محصولات را در کمترین حالت خود قرار دهد.

تولید کنندگانی که محصولات متنوعی ارائه می کنند، همواره پاسخگوی مشتریان نیز هستند. برای خرید به ما مشاوره می‌دهند و در تمامی مراحل خرید در دسترس هستند. با این حال موجب اعتماد سازی بیشتر بین فروشنده و مشتری خواهد شد. شما برای خرید انواع زئولیت از جمله خرید زئولیت پودری می توانید به راحتی از فروشگاه ما اقدام نمائید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید