مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان

آنچه در این مقاله میخوانید...

سنگ زئولیت چیست؟فروشگاه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنانبررسی ساختاری سنگ زئولیت کلینوپتیلولیتخرید انواع سنگ زئولیت سمنان
سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان

سنگ زئولیت چیست؟

سنگ زئولیت یک نوع سنگ معدنی با ساختار مشابه با سیلیکات‌ها است. این سنگ دارای ساختار پرتوی بوده و محیط سازنده آن برای گردش گرمایی و گردش آبی مناسب است. نام زئولیت از واژه‌های یونانی “zein” به معنای جوشیدن و “lithos” به معنای سنگ تشکیل شده است.

سنگ زئولیت به دلیل خاصیت جذبی بالای خود برای انواع گازها و آب به‌عنوان جاذب مواد آلاینده در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این خاصیت جذبی سنگ زئولیت به دلیل وجود کانال‌های میکروسکوپی در ساختار داخلی آن است که به آن اجازه می‌دهد تا گازها و مواد آلاینده را درون خود جذب کند.

یکی از کاربردهای مهم سنگ زئولیت، استفاده در فرایندهای جداسازی گازها می‌باشد. این سنگ معدنی در برابر گازهایی همچون اکسیژن، نیتروژن و دی‌اکسیدکربن مقاوم است و به‌آسانی جذب می‌کند. بنابراین، سنگ زئولیت به‌عنوان یک فیلتر جاذب در فرایندهای جداسازی گازها مانند فرایند جداسازی گاز طبیعی از گاز طبیعی فشرده، پالایش روغن و تصفیه هوا مورداستفاده قرار می‌گیرد.

فروشگاه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان

فروشگاه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان، عرضه کننده انواع مواد معدنی با کیفیت و مرغوب است. تولیدکنندگان سنگ زئولیت سمنان از مواد اولیه باکیفیت نیز استفاده می کنند تا محصولات مرغوب را به دست مشتریان خود برسانند.

مراکز فروش زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان معمولاً فروش عمده دارند و برای خرید خرده باید با نمایندگان آن ها ارتباط برقرار کنید.

نمایندگان تولید کننده زئولیت کلینوپتیلولیت، به دلیل اینکه بدون واسطه محصولات خود را تهیه می کنند از قیمت های اقتصادی برخوردار هستند.

از جمله کارایی که سنگ زئولیت کلینو سمنان دارد استفاده در نمای ساختمان های بزرگ می باشد.

بررسی ساختاری سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان

یکی از بررسی هایی که در رابطه با مواد معدنی انجام می شود، بررسی ساختار سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان می باشد.

ماده معدنی موجود در معادن سمنان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

این سنگ های معدنی استخراج شده دارای زیبایی های خاص و منحصر به فردی می باشند. سنگ های معدنی استخراج شده از دل طبیعت توسط تولیدکننده ها پرورش داده و به مرحله تولید می رسند.

کارخانه های تولید کننده از این سنگ های زئولیت محصولات باکیفیتی را تولید و عرضه می کنند. سنگ کلینوپتیلولیت دارای مزایای بسیاری است. این سنگ خود به صورت طبیعی دارای نقش و نگارهای بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. از این رو به دلیل زیبایی خاص آن در تزیین  دکوراسیون‌های داخلی مانند خانه و محیط کار از آن استفاده می کنند.

بازرگانی مفید در خدمات خود فروش مجازی انواع سنگ زئولیت را هم ارائه می دهد.

در صورتی که قصد خرید هر نوع محصول زئولیت را دارید کافیست یک سر به سایت ما بزنید.

کاربرد سنگ زئولیت در تصفیه گازها

سنگ زئولیت به دلیل خاصیت جاذبی فوق‌العاده، در تصفیه گازهای صنعتی و حذف آلاینده‌های هوای شهری کاربرد دارد. این سنگ به عنوان یک جاذب با قابلیت جذب بالا به گازهای ناخالص مانند NOx، SOx، CO، CO2، CH4، H2S و VOCs می‌پردازد.

زئولیت‌ها به دلیل ساختار پلیمری خود به راحتی دارای شکاف‌های میکروسکوپی با قطرهای مختلف هستند که قابلیت جذب و تصفیه گازهای صنعتی را دارند. برای استفاده در تصفیه گاز، سنگ زئولیت به صورت خرد شده به دست می‌آید و در ستون‌ها و یا با استفاده از دیگر دستگاه‌هایی که دارای شبکه‌های زئولیتی هستند، قرار داده می‌شوند.

پس از اتصال گاز آلوده به دستگاه، گاز از جاذب سنگ زئولیت عبور می‌کند و آلاینده‌ها بر روی سطح شکاف‌های سنگ جذب می‌شوند. پس از اینکه جاذب با آلاینده‌ها بار شده است، نیاز به تجدید سازی آن وجود دارد که با اعمال گرما و یا فشار به صورت حرارتی، یا احیای شیمیایی، بازیابی می‌شود.

سنگ زئولیت در تصفیه گاز دارای مزایایی همچون کاهش هزینه‌ها، بهبود عملکرد و کارآیی، قابلیت بازیابی مجدد و استحکام و مقاومت بالا در مقابل فشار، دما و شرایط شیمیایی است. همچنین کاربرد سنگ زئولیت به عنوان جاذب در تصفیه گاز، باعث بهبود کیفیت هوا و کاهش آلودگی زیست محیطی می‌شود.

 

خرید انواع سنگ زئولیت سمنان

سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان

مرکز فروش مفید یکی از بزرگترین و با سابقه ترین مراکزی می باشد که سالیان سال است در امر فروش محصولات معدنی زئولیت سمنان فعالیت دارد.

مجموعه مفید در طول این مدت زمان با فروش زئولیت کلینوپتیلولیت مرغوب و باکیفیت رضایت اکثر خریداران خود را جلب کرده است.

این مرکز در فروش عمده سنگ زئولیت سمنان تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با این تخفیفات خریداران گرامی می توانند مواد معدنی با کیفیت را با قیمتی بسیار ارزان تر از دیگر مراکز تهیه نمایند. در نظر داشته باشید از آنجا که این مجموعه توانسته واسطه‌ها را حذف کند، قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد.

در صورتیکه هر گونه سوال یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید خود و یا هر نوع از محصولات زئولیت سمنان داشتید با شماره های ما در قسمت تماس با ما سایت ارتباط بگیرید.

مشاوران ما ۲۴ ساعته آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

در صورت داشتن خرید و ثبت سفارش، کلیه محصولات زئولیت با پایین ترین قیمت و در کم ترین زمان ممکن به دست شما خواهند رسید. با خرید از ما تجربه یک خرید مطمئن و عالی را خواهید داشت.

ارزانی قیمت های انواع زئولیت در این مرکز تنها به دلیل تهیه بدون واسطه محصولات و مستقیما از تولید کننده می باشد.

در اصل با حذف کلیه واسطه ها در هنگام تهیه محصولات ، قیمت های بسیار استثنایی و مناسبی را خواهید دید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید