مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه بزرگ زئولیت سنتزی 13x

آنچه در این مقاله میخوانید...

معرفی 4 کشور تولید کننده زئولیت سنتزیخرید زئولیت سنتزی 13x ساخت روسیه

زئولیت ها به طور طبیعی مواد معدنی آتشفشانی هستند که در برخی مناطق جهان استخراج می شوند. وقتی آتشفشان ها فوران می کنند، گدازه مذاب و خاکستر غلیظ می ریزند. زئولیت سنتزی 13x گروهی از مواد معدنی با ساختار لانه زنبوری چهار طرفه و به ندرت در میان مواد معدنی، دارای بار مغناطیسی منفی هستند. مجموعه ما فروشگاه بزرگ این مواد می باشد.

فروشگاه بزرگ زئولیت سنتزی 13x

معرفی 4 کشور تولید کننده زئولیت سنتزی

معرفی 4 کشور تولید کننده زئولیت سنتزی 4 کشور تولید کننده زئولیت در جهان شامل ایالات متحده امریکا، چین، سوییس و روسیه می باشند. زئولیت که برای مصرف انسان بی خطر است به سه شکل مایع ، قرص و پودر وجود دارد. متداول ترین و راحت ترین ماده غذایی ، شکل مایع است. طبق EPA ، 70000 ماده شیمیایی به صورت تجاری در ایالات متحده استفاده می شود ، از این تعداد 65000 مورد به طور بالقوه برای سلامتی ما خطرناک است.
شورای دفاع از محیط زیست گزارش می دهد که سالانه بیش از چهار میلیون پوند مواد شیمیایی سمی از جمله 72 میلیون پوند مواد سرطان زا شناخته شده در محیط زیست آزاد می شود. این مواد شیمیایی مصنوعی و فلزات سنگین حتی در کودکان متولد نشده نیز وجود دارد که از طریق جفت از مادر منتقل می شود.

اگرچه توسط مطالعات به طور کامل تأیید نشده است ، افرادی که با زئولیت سم زدایی می کنند بسیاری از مزایای سلامتی را گزارش کرده اند. کسانی که از آن استفاده می کنند ، انرژی بیشتر ، تمیزتر شدن پوست ، سرماخوردگی کمتر ، تسکین دردهای مفصلی ، بهبود هضم غذا ، تقویت سیستم ایمنی بدن و موارد دیگر را گزارش می کنند. یک مطالعه اروپایی از موسسه رودر بوسکوویچ در کرواسی نشان داد که سگ ها و موش های مبتلا به سرطان در اثر زئولیت ، بهبود در سلامت کلی آنها را تجربه می کنند.
این مطالعه تحقیقات بیشتری را در مورد توانایی زئولیت ها برای تأثیر مثبت بر وضعیت بیماران سرطانی آغاز کرده است. همچنین بیش از 800 سال در آسیا به عنوان داروی مقوی بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات انجام شده در مرکز جوان سازی درخت زندگی نشان داده است که زئولیت نه تنها از بدن انسان سم زدایی می کند بلکه ممکن است از تکثیر ویروس جلوگیری کرده و به بهبود آلرژی های فصلی کمک کند. از زئولیت برای حذف فلزات سنگین از آب آشامیدنی در چرنوبیل پس از حادثه راکتور هسته ای در سال 1986 استفاده شد. تحقیقات هنوز در مورد زئولیت ادامه دارد.

خرید زئولیت سنتزی 13x ساخت روسیه

خرید زئولیت سنتزی 13x ساخت روسیه خرید زئولیت سنتزی 13X زمانی برای صنعتگران و افراد مقیم ایران یک عمل سخت و غیر ممکن بود. ولی مجموعه ما با واردات این محصولات با ارزش از کشور روسیه این محصولات با کیفیت را در دسترس ایرانیان قرار می دهد. جهت ثبت سفارش زئولیت سنتزی ساخت روسیه با ما تماس بگیرید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

1

یک پاسخ به “فروشگاه بزرگ زئولیت سنتزی 13x”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید