مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان

آنچه در این مقاله میخوانید...

آشنایی بیشتر با زئولیت کلینوپتیلولیتویژگی های سنگ زئولیت کلینوپتیلولیتخرید انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنانعوامل موثر بر قیمت هرکیلو زئولیت

سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت یکی از انواع سنگ های است که کاربرد فراوانی دارد. این نوع سنگ در دامداریها، در کشاورزی، صنعت پزشکی، پرورش ماهی، تصفیه آب، پتروشیمی و… مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان یکی از شرکت های عرضه کننده این نوع سنگ بشمار می آیند. این شرکت به خریداران این اطمینان را می دهد که سنگ زئولیت با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار خریدار قرار می دهد .

هم چنین این شرکت جهت رفاه حال خریداران، امکان خرید غیرحضوری و  اینترنتی زئولیت را فراهم آورده و با یک تماس می توانید سفارش خود را از هر کجا که باشید ثبت نمایید. استفاده از یک پودر زئولیت باکیفیت برای بسیاری از شغل ها در حوزه صنعت و کشاورزی و پزشکی اهمیت دارد. و از آنجایی که استفاده از این محصول تاثیرات مستقیمی بر محیط زیست، حیوانات و محصولات کشاورزی و در نهایت و مهم تر از همه بدن انسان دارد؛ لازم است که حتما این محصول را از مراکز معتبر که سابقه چند ساله در خرید و فروش انواع پودر زئولیت دارند، خریداری شود.

عرضه سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان

آشنایی بیشتر با زئولیت کلینوپتیلولیت

در مقالات قبلی در مورد این که زئولیت چیست و از کجا به دست می آید صحبت کردیم. هم چنین گفتیم که زئولیت در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد. که هر کدام از آن ها نیز کاربردهای مخصوص به خود را دارند. کلینوپتیلولیت یک نوع زئولیت طبیعی است. در واقع این محصول، شکل اصلاح شده زئولیت می باشد.

که خود این محصول نیز کاربرد های مختلفی دارد که در پایین به آن اشاره می کنیم. کلینوپتیلولیت از لحاظ شکل ظاهری، بلور پهن و کوتاهی دارد که به رنگ سفید و یا قرمز می باشد. این بلورها شفاف و نیمه شفاف هستند. و بر روی سطح آن ها شکستگی هایی وجود دارد. زئولیت کلینو پتیلولیت، نوعی پودر میکرونیزه هستند که صنایع تولید کننده متعددی از این پودر برای کار خود استفاده می کنند. استفاده از این پودر، اثرات مثبتی را بر جای گذاشته است. به همین دلیل نیاز صنایع به این پودر بسیار بالا می باشد.

کلینوپتیلولیت توانایی تبادل کاتیونی دارد به همین دلیل برای جذب گاز ها و بخارات در اندازه های مولکولی خوب عمل می کنند. و می توان از آن ها به عنوان یک کاتالیزگر استفاده کرد. کلینوپتیلولیت کنترل گر می باشند. به همین علت می توان از آن ها به عنوان یک فیلتر شیمیایی یاد کرد. چرا که به برخی از یون ها اجازه عبور می دهند و در مقابل برخی دیگر از یون ها را بلوکه می کنند.

ویژگی های سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت

ویژگی های سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت از ویژگی های بارز این نوع سنگ درصنعت دامداری ،مرغداری ،استبل اسب و محل پرورش شتر مرغ و هر نوع دام می باشد. سنگ زئولیت را در بستر دام میریزند و این سنگ با جذب آلودگی از اطراف خود به پاکسازی محل پرورش گاو کمک می کند. سنگ زئولیت در هنگام زایمان دام باعث جذب آلودگی محیط می شود و همچنین جذب این سنگ توسط فضولات باعث ایجاد کود اورگانیک می شود.

از دیگر ویژگی سنگ زئولیت می توان در صنعت پتروشیمی نام برد.اضافه کردن زئولیت به محل پرورش ماهی باعث می شود مقدار آمونیاک آب موجود در استخر و اکواریوم تنظیم شود و به وزن گیری ماهی پرورشی کمک میکند. از دیگر ویژگی سنگ زیولیت می توان استفاده این نوع سنگ در صنعت تصفیه سازی آب شهری به کار برد .

اضافه کردن سنگ زیولیت کلینو پتیلولیت در غذای جوجه ها در مرغداری باعث می شود که علاوه بر اینگه وزن گیری خوبی داشته باشن بوی کمتری از فضولات آن استخراج شود. همانطور که میدانید بوی کود مرغداری بسیار آزار دهنده می باشد. مرغداری های که نزدیک شهر یا روستا هستند حتما باید از این نوع سنگ استفاده کنند. خرید سنگ زئولیت برای این تولیدی ها بسیار ضروری است

آمونیاک موجود در این نوع سنگ باعث شده است که آب و هوا توسط این سنگ جذب شود بنابراین در مکان های که نیاز به جذب رطوبت است مورد استفاده قرار می گیرد .مانند پوشک بچه در این مورد هر چقدر خالص تر باشد جذب آب آن بیشتر و پوشک مرغوبتر است. همچنین در تولید پودر بچه نم گیر ها موجود در قوطی قرص ها و چند نوع لوازم آرایشی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان

خرید انواع سنگ زئولیت کلینوپتیلولیت سمنان تمام مکان های صنعتی .دامداری و کشاورزی برای خرید سنگ زئولیت می توانند به شرکت تولیدی سنگ زئولیت سمنان مراجعه کنند و با کمک مشاوران این شرکت اقدام به خرید کنند. شما با خرید از این شرکت اطمینان کامل داشته باشید که بهترین و مرغوبترین نوع سنگ را خریداری کرده اید و در صورت عدم رضایت می توانید محصول خریداری شده را به شرکت مرجوع کنید .این شرکت انواع زئولیت با درجه خلوص درجه بندی شده در بسته بندهای مختلف به فروش می رساند.

 

عوامل موثر بر قیمت هرکیلو زئولیت

در بالا اشاره کردیم که، زئولیت ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی قابل عرضه هستند. لازم به ذکر است که هر کدام از این زئولیت ها، خواص شیمیایی متفاوتی دارند. و این عامل باعث شده است که خاصیت و کاربردهای مختلفی هم داشته باشند. قیمت نهایی زئولیت با توجه به تمامی این موارد بیان می شود.

برخی از زئولیت ها هستند که، در داخل معادن زئولیتی ایران استخراج می شوند؛ اما برخی دیگر از کشور های دیگر وارد ایران می شوند. که زئولیت وارداتی می گوییم. این نوع زئولیت ها نیز کاربرد متفاوت و انواع گوناگونی دارند.

حجم صادرات زئولیت از ایران به نسبت خوب است. با توجه به این که زئولیت مصرفی و مورد نیاز تماما در این کشور موجود نیست و وارد می شود؛ اما همین زئولیت نیز قابل ارسال برای کشور های دیگر در هر حجم و تن می باشد.

قیمت هر کیلو زئولیت در کشور های مختلف و حتی مراکز پخش مختلف، متفاوت از یکدیگر است. اما ما در مجموعه مفید مناسب ترین قیمت از یک محصول با کیفیت را اعلام خواهیم کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زئولیت و انواع آن و هم چنین مشاوره جهت خرید زئولیت مناسب برای صنعت و کار خود، با مدیر فروش سایت در تماس باشید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید