مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت فروش زئولیت سنتزی وارداتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین انواع زئولیت سنتزی وارداتیقیمت زئولیت سنتزی مصنوعی ساخت چین

زئولیت ها از نظر منشا طبیعی یا مصنوعی، توسط ترکیبات شیمیایی خاص و تغییرات دقیق ساختاری تعریف می شوند. زئولیت سنتزی وارداتی (سدیم آلومینوسیلیکات) به عنوان گیرنده مولکول های کم وزن مولکولی استفاده شود. به عنوان بخشی از تغییر شکل پلیمرها، از زئولیت مصنوعی می توان به عنوان افزودنی برای کاهش انتشار بو استفاده کرد زیرا قادر به جذب مواد فرار با وزن مولکولی کم است. شرکت ما اقدام به فروش این ماده نموده است.

شرکت فروش زئولیت سنتزی وارداتی

بهترین انواع زئولیت سنتزی وارداتی

بهترین انواع زئولیت سنتزی وارداتی آنها به عنوان جاذب مواد فرار در بسته بندی های پلاستیکی استفاده می شوند تا مواد غذایی را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. می توانند به عنوان افزودنی های هم افزا در فرمولاسیون های بازدارنده شعله کاربرد داشته باشند. زئولیتهای مصنوعی هیدراته و فعال نیز در دسترس هستند. فرآیند فعال سازی منجر به از بین بردن تمام آب تبلور می شود. در این حالت آنها به طور کلی زئولیت های فعال تر اما قاطعانه رطوبت ساز هستند.

زئولیت ها آلومینوسیلیکات های هیدراته متبلور هستند که از Si44 و AlO4 tetrahedra به هم پیوسته اند و توسط اتم های اکسیژن ساخته شده اند. این اتصالات باید به قانون لوونشتاین احترام بگذارند ، یعنی نمی توان یک اتم اکسیژن را به دو اتم آلومینیوم متصل کرد. فرمول کلی زئولیت ها به شرح زیر نوشته شده است: M2 / nO Al2O3 xSiO2 yH2O. M کاتیون ظرفیت n است ، که خنثی بودن الکتریکی مجموعه ، به طور کلی کاتیون های مونو (M +) یا دو ظرفیتی (M2 +) را تضمین می کند. به طور خلاصه ، آنها به طور بالقوه با سایر کاتیون های یک ظرفیتی ، دو ظرفیتی یا سه ظرفیتی قابل تعویض هستند.

  • جذب گازها: زئولیت ها قادر به جذب مولکول های آلی و معدنی در فاز گاز بدون هیچ گونه تغییر ساختاری هستند. این جذب به دلیل سطح خاص بالا (از 20 تا 800 متر مکعب در گرم) از نظر سطح آب گریز – آب دوست و ساختار آن است.
  • محاسبات: منافذ قطر ثابت زئولیت ها تنها به کوچکترین مولکول ها اجازه نفوذ به شبکه آنها را می دهند. بنابراین ، آنها اجازه می دهند مخلوط های گازی یا مایع را به طور انتخابی جدا کنند: اینها غربال های مولکولی هستند.
  • جذب آب / دفع آب: برخی از زئولیت ها میل زیادی به آب دارند. این به ظرفیت جذب حداکثر 30٪ وزنی تبدیل می شود ، بدون اینکه در حجم آن تغییری ایجاد شود. بازسازی با برداشتن آب به دلیل اثرات فشار یا دما انجام می شود. این برگشت پذیری جذب آب به عنوان تابعی از تعادل آب باعث می شود که زئولیت ها تثبیت کننده های رطوبت کاملی باشند.
  • جذب مایعات آلی و معدنی: زئولیت ها ، همانند گازها و آب ، قادر به جذب مولکول های آلی یا معدنی در محلول آبی هستند یا خیر. این جذب مخصوص هر زئولیت است. این خاصیت امکان استفاده از زئولیت در تصفیه پسابهای حاوی سموم دفع آفات ، کلرگانهای ارگانیک و حتی هیدروکربن ها را دارد.

قیمت زئولیت سنتزی مصنوعی ساخت چین

قیمت زئولیت سنتزی مصنوعی ساخت چین مجموعه ما یکی از معدود وارد کنندگان انواع زئولیت مصنوعی ساخت چین می باشد. این محصولات بسیار با کیفیت می باشند و در مقابل از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه خریداران گرامی هستند. در صورتی که به اطلاعات بیشتر پیرامون این ماده نیاز دارید و یا به دنبال اطلاع از قیمت زئولیت وارداتی هستید می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید