مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید کننده زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیتخرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

تولید کننده زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده زئولیت را از معادن استخراج کرده و بعد از اینکه آن را به صورت پودر در بسته بندی های چند کیلوی آماده کردند، در بازار به فروش می رسانند. این نوع پودر از پر مصرف ترین نوع زئولیت بشمار می آید. زیرا که مصارف گوناگونی دارد. از این موارد می توان در صنعت پتروشیمی، تصفیه آب، دامداری، کشاورزی و… اشاره ‌کرد.زئولیت پودری بدلیل راحتی در مصرف، در میان خریداران طرفداران زیادی دارد.

تولید کننده زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیت

انواع زئولیت پودری کلینوپتیلولیت از آن جای که زئولیت پودری مصارف گوناگونی دارد. انواع مختلفی نیز دارد. که در این جا به بررسی آن می پردازیم. در این روش کلوخ های کوچک زیولیت را از معادن خریداری کرده و آن را میکوبند وبه پودر تبدیل می کنند. واز این راه خدمتی بزرگ در این صنعت انجام می دهند.پودر ژئو لیت پودری بسیار مناسب برای کشاورزان و همچنین ماده ای اصلی برای تولید سیمان است.

انواع زئولیت پودر در بازار داریم که می توان به زئولیت پودری میکرونیزه کرم مش ۱۵۰۰ اشاره کرد.۱۵۰۰ در این نوع پودر نشان دهنده این است که درصد خلوص واندازه پودر این سنگ چقدر است. همه نوع پودرها از نظر استاندارد برا خود اندازه دارند که این اندازه بستگی به الک های دارد که هنگام پودر شدن رد می شوند و این استاندارد را شماره گذاری می کنند.

زئولیت پودری میکرونیزه کرم مش ۲۰۰ هم یک نوع دیگر از این نوع پودر زئولیت است. ژیولیت پودری میکرونیزه مش سبز ۲۰۰و۴۰۰ نیز از دیگر انواع پودر زئولیت می باشد .در اینجا مش به معنی اندازه خاکی که از الک رد می شود می گویند.به این صورت که اندازه ذرات خاک درجه بندی می شود.

و از میکرونیزه نیز برای اندازه گیری استاندارد جهانی برای خاک به کار برده می شود. که برا اساس میکرون اندازه گیری می شود.و از اصطلاح مش برای اندازه گیری کیفیت زئولیت پودری استفاده می کنند .

خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده

خرید زئولیت پودری کلینوپتیلولیت عمده برای خرید زئولیت پودری کلینوپتیلو لیت عمده .خریدار باید در نظر داشته باشد که این محصول را از کجا خریداری می کند. خریدار باید به نوع بسته بندی، درجه کیفیت شرکت که از آن خریداری می کنند اطمینان کامل داشته باشد. امروزه خرید اینترنتی این امکان را فراهم آورده است که خریدار با دیدن عکس از خود محصول و گرفتن ضمانت، خرید کند. در صورت عدم رضایت محصول خریداری شده را مرجوع کنند. شرکت ما این اطمینان را خواهد داد که تمام فاکتورهای که یک خرید موفق دارد با ما توجه کنید .شما می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کرده و هر آنجه باید در باره زئولیت پودری و کاربرد آن بدانید به صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید.

مهدی بینایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش:مهدی بینایی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09120697642

شماره ثابت: 02128420163

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

ایمیل: info@zeolitea.com

مجموعه بازرگانی مفید شما را به خرید بهترین محصولات زئولیت طبیعی و مولکولارسیو هادعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید